Friday, October 16, 2009

Being Satisfied!

baru sebentar tadi mengadakan jamuan makan buat member-member opis
kenalan rapat saja sebenarnya, nad, azah, yati, muz, ika, tenet and midah...
jamuan pun ala kadar, masak pun yang simple-simple aje
malam tadi, sibuk mengemas rumah, mop dan sapu lantai, lap abuk kat dinding, lap abuk kat frame gambar, for sure, bukan pompuan yang bernama noorasyikin ini yang buat semua tu ya...
many thanks to my hubby for your sincere help and understanding. luv u so much!

and i lah yang berperang di dapur bersama si kecik nabihah yang teringin menolong mamanya memasak. aduhai chef mama tu, sibuk main lesung batu, senduk dan periuk bagai....
jamuan yang disediakan : spageti bologneise with meatballs, seafood carbonara with crab and prawns, some cookies and cakes, dadih jagung, pencuci mulut ; buah tembikai dan juga manggis. disertakan dengan air longan.
many thanks to member-member yang sudi datang umah i yang kecik itu, yang tak berapa cantik itu, dan bak kata nad, yang takde astro itu, hehehe.
apepun i memang puas hati dapat top up balik jamuan raya tak berapa jadi last year, huhuhu...
and malam ini, open house kat umah my sister plak! makan apa plak agaknya tu?
sejak pas raye nih, asyik makan aje kerojenye....berat i dah bertambah 3 kg sejak raya ari tuh...
memang pueh ati den....
by da way, syawal pun dah sampai kat hujung-hujung, kejap je sebulan berlalu. tup tap tup tap, masuk bulan baru. mak ngah and pak ngah tengah dok sibuk packing tuk ke Mekah, selamat berangkatlah kami ucapkan dan moga mendapat haji yang mabrur, amin!
p/s masa aku register untuk naik haji last year, turn aku ke mekah nanti pada tahun 2023 .... mak aiih lama lagi, ntah sempat ke tidak? wallahu 'alam.

No comments:

Post a Comment