Thursday, August 13, 2009

masuk TV9!

sapa yang baca entryku sebelum ini tentu terperasan kisahku disapa oleh sorang wartawan TV9 yang sibuk bertanyakan perihal sambutan kemerdekaan dan seperti dijangka, malam tadi, seusai makan malam dan ketika bersiap untuk menidurkan nabihah, suami pula sedang asyik melayan siaran berita, tiba-tiba, terdengar suamiku menjerit, 'mama! cepatlah, ada nih...' aku pun bergegas bangun dari katil dan mengangkut nabihah bersama, berjalan laju menuju ruang tamu. 'eh mama lah...' aku tersengih memandang kaca TV. aku menuding jari menunjukkan diriku di dalam TV kepada Nabihah. ntah paham ke tidak budak nih...tapi seingat aku, banyak juga yang aku 'bebelkan' kat wartawan tu, tapi banyak pulak yang di'tapis', apa daa, lenkali tanya sikit2 dah ler, muka pun ditayang kejap sangat! tak puas aku tgk! heheh...so buat sesiapa yang tak sempat menonton, tak taulaa ada ke tak siaran ulangannya? heheh gila glemer...
p/s: suamiku kata bini dia dah jd ala selebriti, hahaha. ayat orang jeles....

1 comment: