Wednesday, May 12, 2010

nabihah @ the book store

sabtu lepas,
kami bawa nabihah jalan-jalan di JJ Setiawangsa,
saja menghabiskan masa usai makan malam
tak disangka, terjumpa sebuah kedai buku baru
kami melangkah masuk
saja try tgk collection apa yang ade di sana
jus enjoy da pic of our little princess

anak n bapak ini sedang mencari buku yang bersesuaian

dah cari, kita tapis pulak,
mana buku yang bes, kita amik
mana buku yang tak bes, letak balik


dah pilih yg bes,
kita tengok gambar dia pulak
boleh memikat ati nabihah @ tak

mama, mehlaa sini,
book kat sini pun bes-bes tau!!




yey! dapat jugak buku yang saya suka.....




eyh! yg ni pun saya suka jugak!




buku bahasa arab pun saya suka, mama!




ala,
dah banyak pulak yang saya suka,
tapi mama kata tak boleh beli semua
sebab tengah bulan...
kalau hujung bulan, boleh beli banyak-banyak...
so, saya kena pilih yang betul-betul suka!!
ishhh! susahnya nak buat pilihan....



ok, saya dah pilih buku yang berkenan di hati!
tak sabar nak balik umah,
mengadap buku baru saya


4 comments:

  1. comelnye nabihah... semoga menjadi ulat buku ye!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. haii... dah menurun dari ayahnye la nie.. bagus2...

    ReplyDelete
  3. fiza-
    nabihah sekarang bukan takat pandai jadi ulat buku.... ulat tv, ulat makan, ulat sepah2 mainan,

    errrr.....jgn jadi ulat bulu sudah! NGERI
    heheeee

    ReplyDelete
  4. husnie-
    kalu menurun bab cintakan buku nie takpe, jgn menurun tang lain sudah... opppsss

    heheeehee

    ReplyDelete