Friday, May 7, 2010

demam FB

kitorang kan [saya n suami] baru je berjinak-jinak dengan fb last week
bukan fb [football] piala dunia tuh
tapi bukumuka @ facebook bahse omputihnya
heheee memang ketinggalan kan!

sebenarnya selama ni saya tak kisahpun dgn fb....
sebab saya kan dah ade blog sendiri......
lagi syiook!


tapi kan bila tengok suami ralit dpn lappy dia,
dok pegang erat 'beruk'band dia.....
pastu dok senyum sorang-sorang....
gelak kecik sorang-sorang....
sampai tidoo lewat tiap malam....
dan subuh gajah esok paginya....
saya pun tertanya-tanya
apa best sangat ke fb tuh

ok! ok! memang timbul kejelesan di hati saya sejak hubby berkenalan dgn fb nie....
asal punya masa lapang, dia usung dia punya lappy
bila saya asyik bercakap, mata hubby dok pandang fb
tiap kali saya tegur, hubby kata tak abis explore lagi
aduh! memang hubby saya sedang jatuh cinta lagi......


tapi takpe,
saya tau saya pun ada share jugak
hubby kata dia letak nama saya bergabung dgn dia dlm fb tuh
maka akan bertambah kuatlah kami berkuasa di alam fb!!
:) hehee tq hubby!
dan malam tadi, saya pulak kemaruk dok ngadap fb......
beronline dgn anak sedara yang jauh di mata....
seronok rupanya dan terleka hingga ke tengah malam
hehehe... saya dilanda demam fb!


tak sangka dunia seluas alam dapat temukan saya balik dengan kawan-kawan lama sejak sekolah rendah....
hahahaha....kecik sungguh dunia!
kenapalah saya baru tau fb tu fun dan best bangat!
wajarkah saya bawak 'beruk'band tiap hari ke opis selepas ini hahahaha
alamat keje tak siaplaaa syikin oii


tcumanya saya tak suka gambar saya dalam fb hubby tu...
semua tak cun dan takde nilai komersial.... :)
gambar hubby n nabihah je yang cun melecun .....
kawan-kawan lama tak cam pun tengok gambar saya
aik berubah sangat ke wajah dan penampilan saya selepas tinggalkan sekolah dan U.... hihihii
maaflah kawan-kawan, saat ini saya terlebih bahagia dan lemak barangkali.....
dah tak macam zaman sekolah dan U dulu......
apa maknanya? ..... tu tandanya hidup saya sempurna sudah! :)



ok..... saya nak solat nie.....tak sabar nak berhujung minggu bersama fb tersayang....hehee

No comments:

Post a Comment