Wednesday, December 9, 2009

Our Journey (7)




lama dah telenovela pasal perkenalan ikin dgn hubby sangkut
tak berapa nak ingat lah....
cite pun dah lebih 5-6 tahun lepas
memory short sangat2 waktu ni

habis je kitorang grad.... terus chambering 9 bulan and called to the BAR


then,


April 2006- ikin dapat offer gomen as legal officer..... terus dicampak d KL Court


Jun 2006- hubby plak dapat gomen.... ditempatkan di Fed Court Putrajaya


21-08-06- bersamaan tarikh nikh CT Nurhaliza, kami bertunang


17-12-06- kami sah jadi suami isteri-majlis di Melaka,


mas kawin [amaun ditetapkan MAIM] hantaran RM rahsia


25-12-06- majlis sambut menantu di Perak


26-12-06- honeymoon @ EQ cameron


September 2007- become pregnant


06-07-08- lahir our first baby girl-Izzah Nabihah Ashraf Rezal @ Hospital Putrajaya


2010- waiting for da arrival of our second baby..... [mudahan ada rezeki kami, Insyaallah]


2012- waiting for da 3rd one and so on.... huhuhu [berangan bolehlaa]




gitulah seadanya telenovela kami.... takdelah bes sangat pun.... cumanya banyak kenangan yang tercipta sepanjang kami berteman..... ada tawa, tangisan, duka, rajuk.... tersemat elok di memori walaupun dah banyak lost memorinya.... kena tukar 'simkad' baru kot yg lebih mega pixel....

7 comments:

  1. Assalamualaikum,,syikin...
    apa kabar?igt aku lagi tak? dayah ni..sorry coz lama tak contact ko...
    aku selalu ikut ko punya blog...nice blog..happy family and cute baby....

    ReplyDelete
  2. dayah,
    nape lama tak dgr cite mung
    papepun frenship foreva eyh
    update sikit cite terbaru...
    rindula wei zmn sekolah dulu
    kawan2 dulu
    dtg kl jumpe aku eyh...
    ko ada blog? bleh aku masukkan dlm frenlist....

    ReplyDelete
  3. aku takdop blog...batu blok ade kat umah...
    mu bukak la facebook...boleh sembang2...
    blog2 ni aku dok reti sgt nok mengarang...
    aku selalu gak gi kl..nnt kalu aku gi aku call mu ok...
    citer terbaru aku...dalam proses menunggu org baru tp dop tau bile la org baru ni nok ade.
    jemu doh aku tgk muka laki aku ni(org lama).. bg la aku tips skit...

    ReplyDelete
  4. aku plak tak pandai facebook-facebook nih....
    takpe ahh nanti aku blajo...
    aku nak sgt tau cite mung ni.... dari ayat 2 di atas.... memberikan 1001 persoalan.... heheh ayat skema....
    org lama mana plak nih... aku kenal ker....
    org n.9 tu ker....
    hmmm tak reti aku nk bg tips nih... aku pun bukan baik@betul sgt pun... ada gak arinya jd bingung....
    eh! camna mung dapat jejak blog aku eyh... rosma gtau ke.....

    ReplyDelete
  5. aku kang ade add mu kat friendster..dr situ la aku tau pasal blog mu ni...aku mana la ader citer best2 sgt..biaser jer...aku kawin ngan org n.9..mu tak kenal laki aku tu..tp kalu mu dtg kemaman boleh la kenal kalu dia ade..laki aku tu keje kapal..2 3 bulan baru balik umah...bulan 1 ni genap setahun tp takde baby lagi...jemu la aku org asyik tnya jer...kdg2 tension...aku ni dah gemuk skrang..perut buncit skit org cakap aku pregnant..padahal aku ni buncit ngan lemak..hehehe...tp skrang ni dlm proses diet...mintak2 berhasil..hehehe...rosma dpt baby mu tau kang..aku pun tak pegi tgk anak dia lagi...tak sempat..driver takde..

    ReplyDelete
  6. frenster aku lama dh tak update... kosenter kt blog je...

    oh hubby mu org N.9... mu ade cite ahh dulu... aku ingat lagi.... tapi memang aku tak penah tgk dia....
    kira mu jarang ahh jumpa hubby okk...

    takpelah dayah... aku dulu pon dekat setahun kawin... baru pregnan... memang tensen mase tuh.... tapi jgn pk sangat nanti lagi tensen, lagi susah lekat.... doa je selalu...pastu... mu buat dono je cakap2 org....kawan aku pun dah 5 tahun kawin... still tak preggy lagi....lagi kesian....
    insyaallah ada tu...

    aku pun dah gemuk wei... sejak kawin, dah naik 7-8 kilo...memanglah tembun...tiap ari ternak lemak..... bila diet, turun 2 kg... bila tak diet... zoooom naik 4-5 kg... tapi tak kisahlah... yg penting... kita bahagia hahaha

    dayah, mu selalu ke balik n.9? ... dah dekat ngan kg aku.... bila mu balik n.9, datanglah kg aku... mase raya ker.... rindu wei nak jumpa kawan lama.... aku aritu ada sms rosma... tanya khabar dia... dia kata dh dapat bb boy...tgk ahh, plan aku thn depan nak jlnn Kemaman.... faa pe cite... lama gak tak dgr cite dia... kawen dah ke...org kata dia cikgu kat Serawak eyh...

    ReplyDelete
  7. hmmm..aku sabar la ni menunggu...
    faa aku tak tau citer dia di mana...
    ari tu aku ade jupe azie kat chukai ni..dia ngan hubby dia..aku tnya pasal faa.. tp dia kata..ari tu dia ade jupe faa tapi bila tgk die faa lari..aku pun tak faham...aku pun tak pegi umah dia..segan aku..tak ngaku kawan nnt malu aku...hehehehe...masyitah aku ader jupa secara tak sengaja ari tu...kat tempat belajar kete..dia nak amik lesen...aku jumpa khairul amilin..tapi senyum2 gitu je la tak cakap apa2 pun...dia dah kawin n dah ader anak...al-hafiz plak kawin ngan student aku...itu je la kawan2 yg aku jupa kat kemaman ni...kadang2 jupa kawan sekolah pun aku tak cam doh..masing2 fizikal dah berubah..hehehe...diorg pun tak cam aku...

    ReplyDelete