Thursday, October 7, 2010

Waitin' for my PTK

hari ni terbukak website AG chambers..... hahah! terpandang jadual PTK untuk tahun depan.....dengan senyum lebar aku memprint jadualnya......

perkembangan kerjaya aku memang agak lambat sikit compared to kawan-kawan lain.....

orang dah dapat surat pengesahan perkhidmatan...... aku baru terhegeh-hegeh nak pegi BTN......


orang dah selamat melepasi PTK 1 & 2..... aku dok tunggu sijil BTN dan surat pengesahan yang di atas tu......


orang dah tercalon untuk memangku L44...... aku baru nak isi borang PTK tahun depan.....


sungguh ketinggalan.....


well, takde ape yang aku nak kejar sangat dalam kerjaya nie..... sudah dilapangkan rezeki dan dipermudahkan aku memperoleh pekerjaan pun........aku amat
bersyukur dan rasa menadai...... buat mase ini.....

nape tertinggal?...... sebaik abis induksi, patutnya aku terus ke BTN... tapi aku tunda disebabkan nabihah menyusu badan....... tunggu turn, sampai setahun baru dapat pegi BTN...... baru dapat confirm...... dan dapat isi borang PTK......


harapnya, dapatlah aku join PTK 1 & 2 dari 23 Feb-2 Mac tahun depan...... 2 bulan sebelum melahirkan, Insyaallah......

No comments:

Post a Comment